Escaping a ZOMBIE INFESTED Apartment Complex in Virtual Reality (Contagion VR: Outbreak)

Escaping a ZOMBIE INFESTED Apartment Complex in Virtual Reality (Contagion VR: Outbreak)


Gimme the remote, come on [TV]Breaking news: biotech has once again come under fire after failing to release a statement on what caused the explosion at their facilities [TV]It’s been a week since Dr. Miranda Faye who was heading up their research department was found dead in her downtown apartment… Where did their remote go? Oh [TV] After accusations were made that Biotech and Faye had been able to circumvent the es… Oh Uh.. Uh.. Uh.. [TV]The following message is transmitted at the request of the Roanoke State Police Department [TV] Civil Authorities have issued a warning for the following counties: [TV] Multnomah and Washington [TV] At 3:20PM reports from these counties have issued an outbreak of a highly contagious virus [TV]Some reports claim the outbreak started in the Multnomah and Washington County hospitals [TV]symptoms of this virus include loss of coordination confusion and eventually certainly death [TV]Reports have also claimed that those infected to have acted out in extremely violent behavior [TV] Citizens are advised to avoid anyone with these symptoms [TV] As a safety precaution, Nearby counties are advising citizens to stay in their homes until the situation is dealt with. Well I should call I should call Amanda and tell her that she should come up here. Oh Honey are you downstairs? Listen, I just had the news on and- I can’t make it back. They have the roads blocked off. What the hell is going on? What? You mean they blocked the entrance to the apartment? Yes! They’re redirecting everyone back to the main road. Said something about quarantine. What the hell’s going on? Quarantine? H-Hang on. Just wait for me, All right? I’m gonna grab my gun and I’ll be right down. Ah, shit. The bedroom door, it’s still locked. Oh, before I left I think Tony gave me the new key. I think I put it in one of the pockets on the bag on the couch Alright I’ll, I’ll be right down Yeah, bags on the couch I love you, too. Hurry! Okay, well We have a situation on our hands. Oh look at that. It’s a floating key A floating key for this probably. Bloop! Uh. Uh. Uhh Oh my god! Hold on hold on.Hold on hold on.
Grab the guitar.Grab the guitar. Th-The guitar is in the kitchen and I can’t move! Um. Why can’t you move? Tony? Listen, uh..There’s some crazy shit happenin’ right now man and uh.. We gotta get outta here. I’m comin’ in. No you’re not. No I’m not. No I’m not. No you’re not. Alright. Here’s what I’m gonna do.. Gonna grab the guitar Well great. Okay. I’m gonna grab the knife. Knife isn’t there. I’m gonna.. What? Where’s the knife? Where did you put the knife? Where did I put the knife? Where did..oh there’s the knife. Ok. Pick up the knife. Pick up Tony? Tony? Tony I’m not-I’m not messing around here Tony? Holy shit! Better grab something to defend myself with. Tony! Tony! Uhh. Tony! Where’s my knife? Where’s my knife? Where’s my knife?! Oh, look at the-look at the-on the bed. Look on the bed. Look on the bed. Oh no. Oh my god. Grab your-grab-get your gun Where’s the gun? I don’t friggin’ know. It’s your apartment. Where’s the gun? I need to turn on the light. Turn on the light. Lights don’t work. Hello? Yeah just [unintelligible] that whole entire bag you had Boy he has a Desert Eagle? He has a…. …bitchin’ gun. Do I?…. Ok..hold on. Oh shit! Reload! Oh how do I… Fuck. How do I… How do I take the mag out? Click Okay Okay, hold on. I think that guy.. Ohmagod That’s gone. It’s gone. It’s…I got it! He’s moving Stop moving! He’s armored, what are yo-boy. Stop Pick it up. Pick it- Oh. No. Ew! Ew Uh. Uh. Hold on. Put this.. ..here. Okay, he’s dead he’s dead I’ll take that Hey leave him alone. Oh, sorry Hold on. Gotta get the shot. Oh my god! Oh shit! Ohh Pump it Get away from me. Anyone else? Anyone else? You? You? Done Done. Hey you [gasps] ooh I’ll take that I’m trying Oh shit No This is not good! Get away. Get away! Get away! Get away! Get away!

100 thoughts on “Escaping a ZOMBIE INFESTED Apartment Complex in Virtual Reality (Contagion VR: Outbreak)

  1. The guitar scared the shit outa me

  2. THIS FUCKIN GUITAR GIVE ME A HEART ATTACK EUZJAJSAJNSNSSNSN FUCK U.

  3. Wen he grabbed the broken arm 😭🤣

  4. Am watching this at night. Am shaking so bad!!

  5. 3:24 This scared the living shit out of me 💀 I had my headphones up really loud

  6. If this was a real apocalypse I'd call you a legend. I wish I had the balls to casually walk up to a zombie and shoot him in the head XD

  7. I can see sword art online vibes happening.

  8. WHERE CAN I GET THIS

  9. I was watching this during school and jumped so bad when the guitar exploded

  10. ALL THIS STUFF HAPPENS IN ROANOKE OR SOMEWHERE NEAR IT

  11. "Hey leave him alone. Oh sorry. Hold on gotta get this shot"

  12. Omg this is scarey

  13. Its true??

  14. Wrong send

  15. I'm jumping af

  16. “ uh…”
    “Uhh..”
    me:
    Oh sh*t I’m going to get jump scared..

  17. Honestly, I think hearing the alert sound from the TV is the scariest part of the whole damn game. I'm not saying the rest isn't scary, but Jesus Christ, that warning is just the most ungodly sound I've ever heard in my life and it brings back a very child-like fear in me.

  18. Lmao the ending was a panic mode

  19. The way u said tony before every whack was super funny 🤣🤣🤣🤣

  20. "Where's the gun?"

    "I don't friggin know, its your apartment "
    😅

  21. "Pick it up, pick it up!"

    06:55 "Oh no ew, ew"

  22. Omg this is scary irá 2 AM RIGHT NOW

  23. "When things you most needed denied you. Muwahahahahaahaha" – guitar

  24. Support my channel I’ll do the same ❤️❤️❤️

  25. Why'd you keep Tony in a crib?

  26. I'm new to this channel but damnn!! The way this guy manages to handle stressful situations is really impressive!! I'm totally subscribing!

  27. Disappointed with this one not gonna lie

  28. Kinda cliche how alllllll the action starts occurring after the broadcast. It was perfectly normal with that news channel on

  29. Im so dead rn

  30. if you find a assault rifle don't change it. in the demo there's a horde and you can just mow through them

  31. Wish me luck I going full screen ._. 0_0 i am sacred

  32. im a fan of zombies and guns but not like this one. 😂

  33. This whole thing gave me anxiety😂

  34. Where is josiah

  35. this is like the movie rec

  36. Your videos are very funny but your clumsiness is driving me crazy…

  37. This shit's scary OMG😨😵😱😰

  38. tanga netong putaenang to amp bobo e 👏🏽

  39. Ok your too strong, Just grab the zombie's by the neck's like you did the guitar, You'll be fine….

  40. wat system is this on

  41. "Where's my gun?!"
    "I don't know! It's your apartment!"
    I died! LMFAO that's some shit I'd say

  42. That was the longest news intro Ive ever seen

  43. WHAT IF
    they re make this game, with better animations, better zombies, and a whole game like the walking dead or worldwarz with the options of vr or remote

  44. I wish i had vr just to play this best gr game ive ever seen

  45. Am I the only one who would just stay inside and be quiet during a zombie apocalypse???

  46. Now to make this into an all out open world online multiplayer vr game that would be amazing.

  47. Hahha lol these was the vid i discover you nice content btw

  48. lol eww

  49. “PUMP IT”

    Kinda had me like…pull it, twist it, bop it! 🤣

  50. What game is this looks entaining

  51. Awesome !!!!! I just stumbled on this video I gotta say it’s freaking amazing!!

  52. I’m going to watch this in VR 😂

  53. I appreciate your aim

  54. "Wheres my gun?" "Idk it's your apartment!" 😂🤣

  55. Just watching this gives me anxiety 😂😂

  56. crack "uhhh, TONYYY"😂😂😂

  57. Seems like this needs an update.

  58. HELLLLLLLLLLLO

  59. What's is this game called

  60. Nope nope nope nope nope nope nope NOPE

  61. grabs guitar
    guitar: FUCKIN EXPLODES

  62. He forget to pick up the flash light at the begining

  63. That said Alyssa cheating ass

  64. It looks stressful trying to grab things sometimes lol

  65. I probably would have been dead by now

  66. Coolest thing I've ever seen

  67. For home defense situations I’ve decided to not worry about capacity and just get a giant .44mag or .50ae hand cannon which is totally logical for a condo.

    We need to teach this man what a PCC is

  68. This guy survived 9 mins in a zombie apocalypse.

  69. Congrats on 1 million subs

  70. The moment that you realize that there's a baby bed in the bedroom and you don't know where the baby is

  71. XD

  72. guy: im gonna grab the guitar
    Guitar: nope spontaneously explodes

    also wow you suck at playing games

  73. i'll just stay inside my apartment lol i live on the top floor

  74. Well… thats damn emergency alert system scared the hell out of me

  75. Ok ok
    1M subscribers this channel should have 10M subscribers

  76. Hi

  77. You guys are hilarious

  78. Fuck you YouTube or

  79. "Get away from me" Starts walking towards the zombie "No, No Stop get away"

  80. I like that dawn of the dead kind of ending..

  81. 3:24 sacred me hell out

  82. 7:52
    GET AWAY FROM ME!! he moves closer to the zombie..
    Me: …100% IQ Right there, I mean you could've backed away.. 🤣🤣

  83. This gives me anxiety

  84. Funny bro while you play

  85. What is this game called

  86. The scariest part was the taste of vomit in my mouth from the sporadic vr camera movement. It was real close but I pulled through.

  87. "THIS IS NOT GOOD! GET AWAY GET AWAY" LOL

  88. Ahhhhhh I hate that noise

  89. Well at least if there is a Zombie Outbreak, I know who to not mix with.

  90. And then he gets the broom omg

  91. 😂😂😂🤣🤣

  92. guitar gave me a heart attack i-

  93. All I got to say is HOLYSHIT!

  94. Remember to check for ammo

  95. Nobody:

    MeLikeBigBoom: lemme just rip off MerpTV's thumbnail, but I'll make adjustments- no wait, I'll just copy the whole thing

  96. if this game is on mobile then i will download

  97. Hi

  98. I jumped so hard bc the guitar

  99. Tony! Ya 💥

  100. 3:20, how white people should be in movies with ghosts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *